FANDOM

Astoria Roszpunka
Gatunki

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Lubi

• Naukę
• Jej włosy
• Dobre oceny
• Bycie niezależnym

Nie lubi

• Upadania

Broń

Różdżka i jej włosy

Umiejętności

Wieżowa Magia RA-różdżka Astorii.jpg

Związki
Krewni

Roszpunka (babcia)
• Pani Roszpunka (matka)
• Nienazwany ojciec

Przyjaciele

Rose Kopciuszek
Joy Ropuch
Travis Bestia
Hawk Śnieżka
Odette Łabędź
Vidal - pupil

Wrogowie

Vicky Broomstick
LingLing IronFan (rywalka)
Cyrus Broomstick
Ruby Stepsister

Informacje produkcyjne
Głos (angielski)

Erica Schroeder

Głos (polski)

Karolina Bacia

Odcinki
Pierwszy odcinek

"Szkoła jak z bajki"

Ja, ja babciu,
ja znam odpowiedź!

—Astoria, Odcinek 3

Astoria Roszpunka (ang. Astoria Rapunzel, wł. Astoria Raperonzolo) — jest jedną z głównych bohaterów serialu Królewska Akademia Bajek i uczennicą w Akademii Bajek. Jest wnuczką Roszpunki.

Wygląd

Uczennica

Ma długie, jasno-różowe falowane włosy z dwoma niebieskimi pasemkami na grzywce, są one związane dużą, pomarańczową kokardą na końcu. Ma zielone oczy i nosi jasnoniebieski cień do powiek. Jej strój składa się z ciemnego mundurka i żółto-czarnego krawatu zawiązanego na szyi, podkoszulka z długimi rękawami, lekko pomarańczowej spódnicy z niebieską tkaniną po boku, parę ciemnoróżowych rajstop i buty za kostkę zapisane na pasek.

Charakter

Astoria jest intelektualną dziewczyną, która dąży do bycia na szczycie i ciągle ma dobre stopnie na uwadze. Znana jako mól książkowy, lubi się uczyć i kocha dodawać do swojej wiedzy jak najwięcej nowych informacji. Astoria jest nieco zamknięta w sobie, a czasem perfekcjonistką. Uwielbia, gdy wszystko jest w porządku, co czasami zatrzymuje ją od zabawy. Jest oznaczona jako najmądrzejsza dziewczyna w Akademii Bajek.

Chociaż włosy Astorii działają według własnej woli, lubi je i dba o nie, upewniając się, że są nieskazitelne przez cały czas. Jest geniuszem oraz inteligentną i pracowitą uczennicą. Często występuje jako lider zespołu, i wymyśla skoordynowane planów. Jednak Astoria również kocha swoich przyjaciół głęboko. Dziękuje im za wszystko, co zrobili dla niej i stara się zrobić to samo w zamian. Astoria jest nieco uparta i czasami porywcza, z temperamentem, łatwo wybucha. Jednak nie jest arogancka i wie, kiedy przyznać się do własnych błędów.

Relacje

Wkrótce...

Historia

Przed wydarzeniami z serialu

Astoria urodziła się i dorastała w zamku Roszpunki. Jej przyjaciółką z dzieciństwa jest Odette, wnuczka Księżniczki Łabędzi. Astoria marzyła o zostaniu dyrektorką Akademii, przez co poświęciła się nauce i straciła kontakt z Odette.

Sezon 1

Wkrótce...

Magiczne umiejętności

  • Włosy z bluszczem — odziedziczyła włosy z bluszczem po babci, które mogą rozwijać się i rozciągnąć do długości, jaką Astoria zapragnie. Kiedy dziewczyna wykorzystuje swoją moc, koniec jej warkoczu staje się pokryty bluszczem z zielonymi liśćmi. Astoria może sprawić, że włosy urosną wystarczająco długo, aby uwolnić ją z najwyższej wieży i dzięki temu może uratować swoich przyjaciół. Włosy Astorii mają emocje, na przykład próbowały zmiażdżyć Travis'a, kiedy obraził dziewczynę. Są one bardzo silne, zdolne pomieścić ponad trzech ludzi i ciężkie przedmioty, takie jak łóżka i posągi. Jej bluszczowe włosy mogą być rozdzielone na kilka pasm i wykorzystywane do wykonywania wielu czynności jednocześnie. Mogą też kruszyć normalne przedmioty, takie jak pieczywo, a nawet magiczne, w tym różdżki.
  • Wieżowa Magia — Astoria może przywoływać długie bluszcze pokryte kwiatami. Kształtują się one w dowolny kształt, przez co mogą dopasować się do między innymi zjeżdżalni, hamaka, czy też dachu. Są wystarczająco mocne do zastosowania jako liny i bezpieczne, aby działać jako silne klatki.

Występowania w odcinkach

KAB-spoilerdynia.png UWAGA, SPOILERY! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę, czytasz na własne ryzyko! KAB-spoilerdynia.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki