FANDOM

Hawk Śnieżka
Gatunki

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Broń

Różdżka

Umiejętności

Śnieżna Magia RA-różdżka Hawk'a

Związki
Krewni

Królewna Śnieżka (babcia)
• Nienazwani rodzice

Przyjaciele

Rose Kopciuszek
Astoria Roszpunka
Joy Ropuch
Travis Bestia
LingLing IronFan
Doc - pupil

Wrogowie

Vicky Broomstick
Ruby Stepsister
Cyrus Broomstick
Ciasteczkowa Wiedźma
Zły Wilk

Miłosne zainteresowania

Rose Kopciuszek

Informacje produkcyjne
Głos (angielski)

Billy Bob Thompson

Głos (polski)

Karol Osentowski

Odcinki
Pierwszy odcinek

"Szkoła jak z bajki"

Hawk Śnieżka (ang. Hawk SnowWhite, wł. Hawk Biancaneve) — jest jednym z głównych bohaterów serialu Królewska Akademia Bajek i uczniem w Akademii Bajek. Jest wnukiem Królewny Śnieżki.

Wygląd

Normalnie

Hawk ma niebieskie włosy, z których grzywka pada na twarz i oczy w kolorze turkusowym.

Jego ubranie składa się z pary jeansów i bluzki z długim rękawem, która ma barwy w odcieniach czerwieni, niebieskiego i szarego. Na koszulce istnieje znaczek jabłka.

Uczeń

Mundur składa się z białego podkoszulka z kołnierzem, fioletowej koszuli od mundurka, żółto-czarnego krawatu zawiązanego na szyi chłopaka. Do tego nosi także parę granatowych dżinsów i niebiesko-żółte trampki.

Charakter

Wkrótce...

Historia

Sezon 1

Wkrótce...

Magiczne umiejętności

  • Manipulacja lodu — Hawk odziedziczył moc lodu, która pozwala mu go manipulować i kontrolować.
    • Lodowe podmuchy — chłopak ma możliwość strzelania lodowymi podmuchami za pomocą jego różdżki.
    • Lodowe konstrukcje — Hawk ma możliwość użycia jego śnieżnej magii, żeby zbudować różne obiekty, przykładowo w odcinku Ślub jak z bajki zrobił lodową parasolkę, żeby uratować księżniczkę z opałów.
  • Jabłonie — w odcinku Dynie i smoki okazuje się, że Królewna Śnieżka i jej potomkowie mogą sprawić, że z jabłoni wyrosną różne rzeczy, nawet jabłkowe dynie.

Występowania w odcinkach

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie Hawk i Rose Kopciuszek są w sobie zakochani przez cały sezon, jednak nie jest to potwierdzone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki