FANDOM

Profesor Królewna Śnieżka
Gatunki

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Lubi

• Zasady
• Tradycje

Nie lubi

•Bałaganu
• Gdy zasady są łamane
Rose (kiedyś)

Broń

Różdżka

Umiejętności

Lustrzana Magia

Związki
Krewni

Hawk Śnieżka (wnuk)

Wrogowie

Zła Królowa

Miłosne zainteresowania

Jej mąż - książę z bajki

Informacje produkcyjne
Głos (angielski)

Lori Gardner

Głos (polski)

Elżbieta Gaertner

Odcinki
Pierwszy odcinek

"Szkoła jak z bajki"

Królewna Śnieżka (ang. Snow White, wł. Biancaneve) — nauczycielka w Akademii Bajek. Jest babcią Hawk'a. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Szkoła jak z bajki.

Wygląd

Śnieżka jest nieco pulchną kobietą z bladą skórą, bursztynowymi oczami i jasnoniebieskimi włosami. Ma piękny i miły uśmiech, który może zmienić się w oziębły w przeciągu sekundy. Ubiera się w żółto-niebiesko-czerwoną sukienkę, na klatce piersiowej można zauważyć znaczek jabłka. Na szyi zawiązana jest czerwona kokarda.

Charakter

Kobieta jest surowa, stanowcza i staroświecka. Ciągle próbuje powstrzymać swojego wnuka, Hawk'a, przed przyprowadzaniem coraz większej liczby księżniczek. Nie lubi nieporządku i bałaganu.

Historia

Przed wydarzeniami z serialu

Dawno dawno temu, królowa urodziła piękną córeczkę, którą nazwała Śnieżka. Po śmierci żony, król ożenił się ponownie ze złą macochą. Pewnego dnia na pytanie "Kto jest najpiękniejszy w świecie?" lustro zamiast odpowiedzi: "Ty, królowo", odpowiada: "Śnieżka". Nagły przypływ zazdrości wyzwala w królowej najgorsze emocje - postanawia zgładzić niczego nieświadomą królewnę.

Śnieżce udaje się zbiec przed niecnymi planami królowej. Znajduje schronienie w chatce siedmiu krasnoludków. Kiedy krasnoludki wyruszają do pracy, zostawiają królewnę samą w swoim domku. Na jej nieszczęście, królowej udaje się wyśledzić Śnieżkę. Uciekając się do podstępu, częstuje ona królewnę zatrutym jabłkiem. Po jego skosztowaniu, dziewczyna zapada w wieczny sen. Zrozpaczone krasnoludki postanawiają oddać hołd jej urodzie oraz nieskazitelnemu sercu i umieszczają jej ciało w kryształowym sarkofagu.

Pewnego razu do chatki krasnoludków przybywa bowiem książę, który od zawsze kochał się w Śnieżce. Dzięki pocałunkowi pełnemu czystej miłości, Śnieżka budzi się, a zakochana para żyje długo i szczęśliwie.

Sezon 1

Szkoła jak z bajki

Królewna wraz z Kopciuszkiem, Bestią, Roszpunką i Ropuchem urządzają na rozpoczęcie nowego roku szkolnego wyścig, gdzie drużyny muszą zdobyć pięć pieczęci, które pozwolą im na dostanie się do Akademii.

Magiczne zdolności

  • Różdżkowa magia — tak jak większość postaci z serialu, kobieta może używać swojej różdżki do czarowania.
    • Lustrzana magia — dzięki tej magii może przywołać magiczne lusterko machnięciem różdżki. Potrafi wyczarować obraz lustrzany tego, kto stoi przed szkłem. Ma też możliwość wysłania tych duplikatów na Ziemię, nawet wtedy, gdy portal między światami jest zamknięty. Możliwe, że ma też te same moce co Hawk.

Ciekawostki

  • Ubrania, które nosi Królewna (w tym ich kolory), bardzo przypominają te posiadane przez Śnieżkę disnejowskiej produkcji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki