FANDOM

Królewska Akademia Bajek (dawniej znane jako Royal Academy i Pumpkin Academy) — to włoski serial animowany stworzony przez Iginio'a Straffi'ego i produkowany przez Rainbow S.r.l.

Oficjalny opis

Królewska Akademia Bajek to nowe spojrzenie na nasze ulubione baśnie. Bohaterką serialu jest Rose Kopciuszek, nowa uczennica w Królewskiej Akademii Bajek - szkoły, którą zarządzają najbardziej znane baśniowe rodziny. Czy dziewczyna wpasuje się w nowy świat?

Ciekawostki

  • Serial jest podobny do trylogii The School for Good and Evil autorstwa Soman Chainani. Jednak istnieje wiele różnic, których lista znajduje się poniżej:
    • Postacie różnią się.
    • Królewska Akademia Bajek jest serialem telewizyjnym, podczas gdy The School for Good and Evil jest w formach książek.
    • W serialu nie ma czegoś takiego jak szkoła zła, natomiast w książkach jest.
    • Nie ma złych uczniów, gdyż nie ma szkoły zła. Plus wszyscy uczniowie są dobrzy.
    • Dyrektorki są inne. W Akademii Bajek dyrektorką jest Kopciuszek, a w książkowej trylogii (uwaga: nie kontynuuj, jeśli nie czytałeś serii The School for Good and Evil lub nie oglądałeś filmów, są spoilery!) szkołą dobra zarządza Profesor Clarissa Dovey.

Loga serialu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki