FANDOM

Rose Kopciuszek
Gatunki

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Lubi

• Buty
• Baśnie

Broń

Różdżka

Umiejętności

Dyniowa Magia RA-różdżka Rose.jpg

Związki
Krewni

Kopciuszek (babcia)
Clara Kopciuszek (matka)
Dave (ojciec)

Przyjaciele

Astoria Roszpunka
Joy Ropuch
Travis Bestia
Hawk Śnieżka
LingLing IronFan
Odette Łabędź
Gigì - pupil

Wrogowie

Vicky Broomstick
Cyrus Broomstick
Ruby Stepsister
Ciasteczkowa Wiedźma
Zły Wilk

Miłosne zainteresowania

Hawk Śnieżka
Hattie Szalony Kapelusznik (kiedyś)

Informacje produkcyjne
Głos (angielski)

Rebecca Soler (przypisywana też jako Jessica Paquet)

Głos (polski)

Natalia Jankiewicz

Odcinki
Pierwszy odcinek

"Szkoła jak z bajki"

Nowe buty pomogą mi zrobić
dobre, pierwsze wrażenie!

—Rose, odcinek 1

Rose Kopciuszek (ang. Rose Cinderella, wł. Rose Cenerentola) — jest główną bohaterką serialu Królewska Akademia Bajek i uczennicą w Akademii Bajek. Jest wnuczką Kopciuszka oraz córką Clary i Dave'a.

Wygląd

Normalnie

Ma długie blond włosy z różowymi pasemkami, które dosięgają jej do kolan, niebieskie oczy i nosi różowy cień do powiek. Zakłada czarno-fioletową skórzaną kurtkę, różową bluzkę ze wzorem buta, czarno-białą spódnicę, jasne rajstopy i buty na obcasach.

Uczennica

Dziewczyna ubiera ciemno-różową marynarkę z rękawami zakończonymi magentowymi i białymi akcentami, krawat w żółte i czarne paski, różowy pasek ze złotą klamrą, spódnicę w jasnoróżową kratę z niebieskim guzikami, białe rajstopy obszyte ciemno różowymi paskami w pobliżu jej kostek i parę różowo-białych butów ozdobionych czarną kokardką.

Charakter

Rose ma typowy charakter protagonistki. Jest otwarta i psotna, czasami może wpaść w kłopoty. Uwielbia bajki i przede wszystkim buty.

Rose jest niezdarna, zawsze wpada na rzeczy lub osoby. Ona również jest głośna i szczera w wyrażaniu swoich myśli. Rose ma również straszny zwyczaj spóźniania się, chyba, że przechodzi przez portal razem z Travisem. Ma ciekawe pomysły i kocha odkrywanie, uczenie się i znalezienie nowych rzeczy. Ale Kopciuszek ma dobre serce i jest zawsze chętna do pomocy ludziom w potrzebie. Kocha swoich przyjaciół i rodzinę, dlatego stara się ich zadowolić i naprawić jakikolwiek zły uczynek, który wyrządziła.

Oprócz tego, Rose jest miłośniczką mody, ma obsesję na punkcie butów. Ciągle chodzi w chmurach, ma dziką wyobraźnię i potrafi wymyślić dużo szalonych pomysłów w krótkim czasie. Ze względu na jej podziw i uwielbienie wobec bajek, jest czasami zbyt wścibska, poprzez zaglądanie do pomieszczeń profesorów bez pozwolenia. Lubi zbierać przedmioty dla swojej Bajkowej Kolekcji, które są przechowywane w skrzynce w kształcie dyni, którą Rose może skurczyć za pomocą jej magii.

Relacje

Astoria Roszpunka

W odcinku Szkoła jak z bajki zaczynały jako znajome, ale działały bardziej jako najlepsze przyjaciółki. Chociaż na początku, Astoria wydawała się być niezbyt przyjaźnie nastawiona do Rose po tym jak zepsuła jej i drużyny ocenę w czasie wyścigu o pięć pieczęci, które umożliwiały naukę w Akademii. Po jakimś czasie, zaczęły dogadywać się bardziej i pomagają sobie, kiedy któraś z nich czegoś potrzebuje.

Travis Bestia

Poznała go po raz pierwszy, gdy ujrzała chłopaka przechodzącego do magicznego świata. Travis na początku też był trochę zły na Rose za pierwszą wpadkę szkolną (w tym spóźnienie), lecz później stali się przyjaciółmi. Rose widzi w nim artystę, gdyż podobają jej się prace wykonywane przez niego. Czasami przechodzą razem przez jeden portal.

Hawk Śnieżka

Joy Ropuch

Clara Kopciuszek i Dave

Kopciuszek

Vicky Broomstick

Historia

Sezon 1

Wkrótce...

Magiczne umiejętności

  • Dyniowa Magia — może używać tej mocy tylko za pomocą różdżki. Kiedy Rose jej używa, może zamienić dynie w różne pojazdy i obiekty, jednak nie do końca potrafi nad nią panować. Z czasem zaczyna coraz bardziej się do niej przyzwyczajać i skupiać, dzięki czemu zaklęcia wychodzą lepiej.

Występowania w odcinkach

KAB-spoilerdynia.png UWAGA, SPOILERY! Poniższe treści mogą zdradzać fabułę, czytasz na własne ryzyko! KAB-spoilerdynia.png

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki