FANDOM

Zła Królowa
Gatunki

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Lubi

• Trujące jabłka
• Gdy inni mają problemy

Broń

Magiczne jabłka

Związki
Krewni

Królewna Śnieżka (pasierbica)

Informacje produkcyjne
Głos (polski)

Anna Apostolakis

Odcinki
Pierwszy odcinek

"Hawk i zatrute jabłko"

Zła Królowa (ang. The Evil Queen) — postać epizodyczna z serialu Królewska Akademia Bajek. Pierwszy raz pojawia się w odcinku Hawk i zatrute jabłko, gdzie naucza o trujących jabłkach posiadających różne efekty uboczne, a w odcinku Vicky łotrzyca Vicky sprowadza ją z innego świata wraz z pozostałymi antagonistami. Jest macochą Królewny Śnieżki.

Wygląd

Kobieta posiada wydłużoną brodę, zmarszczki, krótkie włosy, ciemne usta, zielone oczy i jasny cień do powiek. Ubiera się w suknię balową, która ma kolor niebiesko-fioletowo-żółty, kokardy na rękawach i różowy klejnot ponad klatką piersiową. Na głowie nosi złotą koronę.

Charakter

Królowa jest złośliwa i przebiegła. Za wszelką cenę chce porwać i pozbyć się swojej znienawidzonej pasierbicy, Śnieżki. Domaga się zemsty w zamian za to, jaką prawdę wyznało jej lustro. W odcinku Hawk i zatrute jabłko nie pomaga postaciom, kiedy wpadają w tarapaty podczas jej lekcji o magicznych i trujących jabłkach.

Historia

Sezon 1

Hawk i zatrute jabłko

Zła Królowa przybywa do Akademii Bajek, żeby udzielać lekcji o magicznych i trujących jabłkach. W tym czasie obmyśla plan pozbycia się Królewny Śnieżki.

Vicky łotrzyca

Kobieta zostaje ściągnięta portalem wraz z pozostałymi złoczyńcami przez Vicky, żeby raz na zawsze pozbyć się dobrych profesorów, protagonistów oraz reszty uczniów i zawładnąć Magicznym Światem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki